HTML

Peti Belgiumba megy

Azoknak a vállalkozó kedvű barátaimnak szól ez a modern szépművészeti alkotás, akik szeretnék figyelemmel követni, hogy mennyi gondot okozok a belgáknak :)

Utolsó kommentek

• aleeex: Nagyon jó lehetett. Töltsd fel jútúbra!! Moviemaker-el próbálkozz a tömörítésnél. vagy Virtualdub (2010.05.08. 18:59) A picike pocok
  • fuckanal: kuurvanagyaarcokvagytok!!!! Mindenképp látnom kell :D:D:D (2010.05.05. 19:18) A picike pocok
  • tb2105: A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D (2010.05.01. 19:40) Összefoglaló
  • Ecsipisti: Na látom zajlik az élet, nyomjadnyomjad Péééder! (2010.04.27. 08:53) Összefoglaló
  • tb2105: Tényleg jók a képek. :) Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D (2010.03.26. 15:32) London
  • Utolsó 20

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

• tb2105: A banánt a fogónál, a másikra meg... "van, de csak a szex után" :D ááááááááááááááááááááááááááá ;) (2010.03.26. 15:22) Cím
  • mrPoz: Ezt a postot is elolvastuk ám :) (2010.03.18. 17:09) Szaniii

2010.03.21. 17:15 yetipeti

London

Hááát...

Tudom, ezzel nem kezdünk mondatot, de ez lett az összesített véleményem Londonról. Odamentünk, ott voltunk, visszajöttünk. 25€ volt az út, az valamivel több, mint 6500 Ft. Annyit megért. Utaztunk oda is és vissza is 5 órát, és ott voltunk 10-et. Még annyit is megért. De nem mostanában megyek vissza. Valahogy alulmúlta a várakozásaimat. Aki már volt ott az tudja hogy milyen, annak nem kell mondanom. Aki viszont még nem, az nehogy megijedjen ettől. Ez csak az én véleményem, sokaknak nagyon tetszett. Teszek fel majd képeket, csináltunk elég sokat.

Hogyan is történt? Szombaton reggel 5:30-kor indult a busz Kortrijkból, és 5 óra alatt voltunk ott. Eléggé meglepő volt, hogy a !busszal együtt! beszálltunk egy vonatba. Így szeltük át a La Mans csatornát. Kicsit meglepődtünk, amikor láttuk begurulni a túristákkal teli buszokat egy vonat belsejébe. Kis idő múlva ezt csinálta a miénk is. Nézzétek meg a képeket, amint megírtam ezt a postot kiválogatom a jobbakat, és feltöltöm őket. Elég érdekes volt így vonatozni. Kicsit benzinszagú, kicsit szűk, akinek klausztrofób hajlamai vannak ne próbálkozzanak vele. :)

A "parta szállást" követően zötyögtünk tovább a busszal London felé. A vidék tetszett. Zöld placcok, házikók, ilyesmik. Csini volt. Aztán ahogy beértünk a városba egyre nagyobb csalódás. Na nem az eső vagy a csúnya nő miatt. Az teljesen igaz. A városkép miatt. Akkora gettóba jutottunk hogy öröm volt nézni. Egy kicsit Amerikában, egy kicsit Mexikóban, de semmiképpen nem Londonban éreztem magam. A taxik és az emeletes buszok olyanok mint a képeken, filmeken, és rengetegen vannak. Miután beértünk a Trafalgar térre, leugráltunk a buszról (aminek ugye jobb oldalán voltak az ajtajai, ezzel megviccelve a bal oldali közlekedés összes többi résztvevőjét). Innen indult a városnézés. Egyéni jelleggel, 10 óra intertervallumban.

A képeken látni fogjátok, hogy miket néztünk meg. Többek között a London eye-t, a Parlamentet, a Westminster apátságot, a St. James parkot, a Nemzeti galériát, a British múzeumot, a St Paul katedrálist, a Tower-t és a Tower bridge-t, és én még miután a többiek kidőltek két hidat és Shakespeare Globe színházát is. Ja és persze a Temzét, mert hogy elég közel van hozzá majd az összes célpontunk. Elég soknak és látványosnak hangzik. Sok is volt, de nem taglózott le úgy ahogy vártam. Nem túl nagyok, semmi dísz...bár angolok, mit várok? :)

Mikor mindezzel végeztünk, és kb 15-ödször megáztunk egy nap alatt, 20:30-kor ottani idő szerint erősen vártuk a buszt, hogy vigyen minket haza. A sofőrt ez annyira nem zavarta, úgyhogy jóval 9 után jött értünk, és indultunk el. Mivel az utat már jól megismertem odafelé menet, vissza inkább aludtam. Tudok buszon aludni, jó is volt, nem is horkoltam.

Ja, és nagy respect a múzeumoknak. Imádom őket. Leginkább az ingyenes wc-jük miatt, de ez már nem fontos :)

Összegezve, mindenkinek meg kell nézni Londont legalább egyszer. Én viszont ha még vissza is megyek, élni és dolgoni biztos hogy nem ott fogok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ecsipisti 2010.03.22. 11:57:32

Jók lettek a Londonos képek, látszik a tipikus felhős esős szar...pfáj...i wanna sunshine (H)

ui.: jó nagy már a hajad :D :P

mrPoz 2010.03.23. 08:15:17

Jó volt nézni a képeket, mi is voltunk 3 éve Angliában. Nekünk azért tetszett :) Szép városok voltak, szép helyekkel. Mi szívesen visszamennénk egyszer :P

tb2105 2010.03.26. 15:32:51

Tényleg jók a képek. :)
Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D