HTML

Peti Belgiumba megy

Azoknak a vállalkozó kedvű barátaimnak szól ez a modern szépművészeti alkotás, akik szeretnék figyelemmel követni, hogy mennyi gondot okozok a belgáknak :)

Utolsó kommentek

  • aleeex: Nagyon jó lehetett. Töltsd fel jútúbra!! Moviemaker-el próbálkozz a tömörítésnél. vagy Virtualdub (2010.05.08. 18:59) A picike pocok
  • fuckanal: kuurvanagyaarcokvagytok!!!! Mindenképp látnom kell :D:D:D (2010.05.05. 19:18) A picike pocok
  • tb2105: A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D (2010.05.01. 19:40) Összefoglaló
  • Ecsipisti: Na látom zajlik az élet, nyomjadnyomjad Péééder! (2010.04.27. 08:53) Összefoglaló
  • tb2105: Tényleg jók a képek. :) Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D (2010.03.26. 15:32) London
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • aleeex: Nagyon jó lehetett. Töltsd fel jútúbra!! Moviemaker-el próbálkozz a tömörítésnél. vagy Virtualdub (2010.05.08. 18:59) A picike pocok
  • tb2105: A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D (2010.05.01. 19:40) Összefoglaló
  • tb2105: Tényleg jók a képek. :) Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D (2010.03.26. 15:32) London
  • tb2105: A banánt a fogónál, a másikra meg... "van, de csak a szex után" :D ááááááááááááááááááááááááááá ;) (2010.03.26. 15:22) Cím
  • mrPoz: Ezt a postot is elolvastuk ám :) (2010.03.18. 17:09) Szaniii

2010.04.26. 22:11 yetipeti

Összefoglaló

Annyi dolog van, amit le kell írnom, hogy majd jól ki is felejtem a 90%-át. De ez azért nem baj, mert a maradékban is lesz annyi élmény amennyi egy bolgbejegyzésbe kell.

Először is a legfontosabb, hogy voltam otthon. Naggyon jó volt :) Végre Szanizni, családozni, rokonozni, barátozni. Mindenkinek köszönöm a kedves fogadtatást, a reptérre kijövést, a kártyacsereberélést a kolihoz, a férőhelyeket, a finomságokat Anyukától, a Szani családdal lenni és a többit sok-sok mindent. Jó volt otthon, megérte hazamenni. Akivel nem tudtam találkozni attól bocsi, de ne aggódjon június végén megyek haza megint, ezúttal kicsit hosszabb időre! :)

A visszatérés nagyon nehéz, mégis kellemes volt. Az utam teljesen simán ment annak ellenére, hogy el kellett napolni a vulkán miatt. Nem is számítottam rá igazán, hogy el tudok jönni szombaton, azt a jegyet csak poénból foglaltam le. :P Végül ugye a csütörtök délután lett a nyerő. A repcsi ezúttal rendben felszállt, és két magyar lány mellett lett helyem, akikről később kiderült hogy ugyanabban a koliban laknak ahol mi. Mivel semmit nem tudtak az országról egy 3 órás továbkképzést volt szerencsém adni onnan kezdve, hogy a repülő nem Brüsszelben landol, hanem Charleroi-ban, ahonnan egy busz és egy vonatút jön Brüsszelig kb másfél óra időtartamban. Utána a szállás megtalálás, jól felkészült lányok voltak, de legalább jó fejek. Brüsszeltől Kortrijkig pedig a két orosz szomszéd lánnyal jöttem, akik épp Ibizáról jöttek vissza. Nekik sem volt olyan rossz. Egész jó színük lett. Este, amikor hazaértem a ház lakói ugráltak a nyakamba (Gabinak nem engedtem :D), hogy milyen jó hogy újra itt vagyok. Erre nem számítottam. Nem értem mit szeretnek bennem. Örültek volna hogy nem vagyok egy kicsit. :P Egész jó idő várt itt, úgyhogy rövidnadrágban és pólóban simán vissza tudtam jönni.

Ez volt ugye a csütörtök este. Pénteken mentünk Bruges-be. Az is tetszett. Most csak kevés városnézés volt, ám annál jobb, és egy előadás az Európai Parlament egyik képviselőjétől az EU-ról. Nem is volt rossz. Után lezsörtájm, akkor mentünk szétnézni, enni-inni.

Szombat az kis tanulással, bevásárlással, nagy főzőcskézéssel telt. Elkészítettem eddigi legjobb bolognai spagettimet. Fél kiló húsból :) Jól laktam tőle. Hihi.

Vasárnap Luxemburgan voltunk, ami nagyon tetszett. Akkora király helyen van, haza sem akartam jönni. Nem csodálom hogy magasan a legjobb GDP-jük van ez EU-ban. Ha olyan helyen laknánk nekünk is lenne annyi. Egy (vagy valamennyi) nagyon szép völgy választja ketté (vagy van valahol benne) az egész várost. Ja igen, mert hogy Luxemburgon belül Luxemburgban voltunk természetesen. :) Ha begyűjtöttem, kiválogattam és elforgattam őket, töltök fel jópár képet. Nem nagyon tudom leírni miért tetszett. Gyönyörű helyen van, nagyon nyugodt. Elég tiszta, és az általam várttal ellentétben, nem drága. Egy mustang cipő ugyanúgy 50€ körül van mint otthon. A nem túl puccos ruhák is kb olyan árban vannak mint Magyarországon. Természetesen ezek nem az átlagárak, de azok sem túl magasak. Ettem egy krumplilángos szerű cuccot valami búcsú szerű rendezvényen :) Vagyis hármat. Már elég éhes voltam, és gondoltam kipróbálok valami ottanit. Egy bolgár, egy belga és egy magyar lánnyal jártam be a várost. Most már nem csak a múzeumokat szeretem az ingyen wc miatt, hanem a szállodákat is. Köhhöm :P Tegnap mindkettőben voltam. Valamivel éjfél után értünk haza. Az út innen 3 és fél óra kürül volt busszal.

Ma pedig sárgarépafasírtot ettem. Vega kaja, Évi az egyik magyar lány csinálta. Répa, fokhagyma, vöröshagyma és fűszerek voltak benne, így volt megsütve. Ízlett. Ettem kettőt is. :) Voltam ma suliban is, utána csak tanultam. Már nincs egy göncöm amit felvehetnék, úgyhogy most szaladok valamit kimosni, mert holnap megyek az Európai Parlamentbe, Brüsszelbe. Kicsit keverem ott is a bajt. Van egy olyan érzésem, hogy az is jó lesz. ;)

Szép estét mindenkinek!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yetipeti.blog.hu/api/trackback/id/tr721954146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ecsipisti 2010.04.27. 08:53:51

Na látom zajlik az élet, nyomjadnyomjad Péééder!

tb2105 2010.05.01. 19:40:26

A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D
süti beállítások módosítása