HTML

Peti Belgiumba megy

Azoknak a vállalkozó kedvű barátaimnak szól ez a modern szépművészeti alkotás, akik szeretnék figyelemmel követni, hogy mennyi gondot okozok a belgáknak :)

Utolsó kommentek

  • aleeex: Nagyon jó lehetett. Töltsd fel jútúbra!! Moviemaker-el próbálkozz a tömörítésnél. vagy Virtualdub (2010.05.08. 18:59) A picike pocok
  • fuckanal: kuurvanagyaarcokvagytok!!!! Mindenképp látnom kell :D:D:D (2010.05.05. 19:18) A picike pocok
  • tb2105: A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D (2010.05.01. 19:40) Összefoglaló
  • Ecsipisti: Na látom zajlik az élet, nyomjadnyomjad Péééder! (2010.04.27. 08:53) Összefoglaló
  • tb2105: Tényleg jók a képek. :) Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D (2010.03.26. 15:32) London
  • Utolsó 20

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Friss topikok

  • aleeex: Nagyon jó lehetett. Töltsd fel jútúbra!! Moviemaker-el próbálkozz a tömörítésnél. vagy Virtualdub (2010.05.08. 18:59) A picike pocok
  • tb2105: A csajoknak csinálhatnál külön albumot :D (2010.05.01. 19:40) Összefoglaló
  • tb2105: Tényleg jók a képek. :) Ha már így kirándulgatsz, ne mindig feketében legyél már :D (2010.03.26. 15:32) London
  • tb2105: A banánt a fogónál, a másikra meg... "van, de csak a szex után" :D ááááááááááááááááááááááááááá ;) (2010.03.26. 15:22) Cím
  • mrPoz: Ezt a postot is elolvastuk ám :) (2010.03.18. 17:09) Szaniii

2010.02.17. 00:55 yetipeti

(N)agymosás

Ma mostunk. Nem volt egyszerű. Nem azért mert nincs benne tapasztalatom, már jópár éve magamra mosok. De nem mosodában. Itt ugye nincsenek közös mosógépek a szállásokon, mint a kollégiumban voltak, hanem van a városban egy mosoda, ahol 4€-ért ki lehet mosni, és 1€-ért lehet szárítani a ruhákat. Jó mulatság volt bepakolni a gurulós bőröndbe az összes szennyes ruhát, és bevinni a belvárosba. Hallottuk, hogy csak 50 centesekkel lehet megetetni a mosógépet, de természetesen ilyenkor nincs az embernek. A pénzváltó automata nem működött a mosodában, úgyhogy mehettünk az összes gurulós bőröndbe, sport táskákba és nylon zacskóba csomagolt szennyessel az aldiba, hogy vegyünk valamit, amiből majd remélhetőlet tudnak 50 centesekkel visszaadni. Meg is tették, aranyos néni volt. Kimostunk, ketten négy mosógépben egyszerre. A szárításnál volt egy kis félelmünk, mert a harmadik szárítógép ki volt égve. De úgy szó szerint, hogy látszott a korom az elején, kirobbant az üvege, és a bennégett ruha maradéka is ott volt. Legközelebb viszem a fényképezőgépem mosni is, és megörökítem Nektek.

Kb másfél órás turtúra után sikerült kimosni, de mivel a szárítás nem sikerült maradéktalanul, a ruhák nedvesek és nehezek maradtak. Kisebb gerincferdüléssel felvonszoltuk a buszra a ruhákat, az utasok nagy mulatságára. Jó is az, amikor 20 kilós táskákkal próbálsz meg bérletet érvényesíttetni... :)

Miközben mostunk, tanulni kellett a hollandot, mert holnap vizsga lesz belőle. Ez úgy sikerült, hogy a mosás elindítása utáni ötödik percben én megéheztem, és kimentünk egy szimpatikus pékségbe. És itt megtörtént. Életemben először. Találkoztam az első belgával, aki nem beszélt angolul. Egy kukkot sem. Végre megvolt az első vérre menő activity :) "Ha enni akarsz küzdj" jeligével. Mivel ide holland tanulás előtt (azaz inkább helyett) mentünk, nem tudtam megkérdezni a nénitől, hogy akkor most mivel van töltve az a csokis tetejű péksüti, és hogy ad-e kettőt két €-ért. De látta rajtam hogy éhes vagyok, és adott. Szerintem sosem fogja megtudni, hogy én miket kérdeztem tőle, és én sem fogom sose megtudni, hogy ő miket válaszolt, de mindenképpen jól szórakoztunk :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://yetipeti.blog.hu/api/trackback/id/tr201765137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ecsipisti 2010.02.17. 11:33:56

Hát ez mekkora lehetett :D Eddigi legjobb bejegyzés. Szennyes a táskában..nagyon nagy :D

aleeex 2010.02.19. 18:52:39

Én a péksütire menő activity-t néztem volna meg.
Utólag szerintem kiderült, hogy eladónéni vérrel volt töltve. :D
süti beállítások módosítása